2009年11月5日

錢學森

1955年錢學森事件Re: 李文和﹕如是白人不會被控 - alt.chinese.text | Google 網上論壇
> > haha wrote:

/> > > 統計數字我就冇,不過我有興趣講下幾十年前一單類似事件.
/> > > 當年「新中國」成立,美國華裔科學家錢學森博士,打算返偉大
/> > > 祖國效力.
/> > > 但由於佢實在知道太多「國家機密」,(國防部認為佢本人可以等
/> > > 於五個師的兵力),於是美國政府就砌佢生豬肉.
/> > > 雖然最終都係砌唔入,但錢博士始終都被FBI軟禁五年先准佢返中國
/> > > .
/> > > 請注意一點,錢博士當時已經係國際知名科學家,所謂「國家機密」
/> > > 者,本來就係佢本人與其他科學家的研究成果.

/> > > 某次砌生豬肉之聽證會上,錢博士話:我腦裏面的知識,屬於我個人
/> > > 資產,我鍾意點用就點用.
/> > > 個檢控官都無言以對.(所以就砌佢唔入.)

/> > > 後來錢博士返回中國,由零開始,(因為美國唔准佢帶走「機密」)
/> > > 幫中共政府發展出火箭科技.
/> > > 中國的長征火箭,蠶蟲導彈,都係由佢一手搞起,所以稱為中國的
/> > > 飛彈之父.

/> > > Arthur C. Clarke(佢係英國人)對此事有如下評論:
/> > > As many of his distinguished colleagues affirmed, it was one of the
most
/> > > stupid
/> > > (as well as most disgraceful) things the United States ever did.


沒有留言: